

TOTAL SERVICE DEWALT PEŁNA OCHRONA ELEKTRONARZĘDZI PRZEZ 3 LATA
Firma Mensura Sp. z o. o. jest dystrybutorem usługi TOTAL SERVICE DEWALT która, jest oferowana przez DeWalt. W naszym sklepie możesz kupić narzędzia i elektronarzędzia DeWalt razem z usługą TOTAL SERVICE DEWALT lub aktywować usługę w ciągu 4 tygodni i korzystać z pełnej ochrony elektronarzędzi, bez ryzyka niespodziewanych wydatków przez kolejne 3 lata.
TOTAL SERVICE DEWALT zapewnia szybką naprawę, serwis oraz wymianę części które, się najczęściej zużywają. Zgłoszenie do serwisu (Door to Door) przez specjalny formularz zamieszczony na stronie www. Kurier odbiera i dostarcza urządzenie pod wskazany adres, bez potrzeby wypełniania dokumentów.
WARUNKI SPRZEDAŻY/REKLAMACJI
Narzędzie / elektronarzędzie jest identyfikowany poprzez kod produktu (SKU), numer seryjny oraz kod daty. Dodatkowo urządzenie jest oznaczone znacznikiem NFC z unikatowym numerem.
GWARANCJA OBEJMUJE
Wady produkcyjne i materiałowe, konserwację produktu oraz wymianę części podlegających naturalnemu zużyciu. W ramach gwarancji pokrywany jest koszt części zamiennych, robocizny oraz transport do i z Autoryzowanego Serwisu DeWalt. Usługa jest dostępna na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE
Naprawy narzędzi / elektronarzędzi, w których uszkodzenie zostało spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, zamoczeniem, uszkodzeniem mechanicznym lub innymi czynnościami niezgodnymi z instrukcją obsługi.
Naprawy urządzeń, w których dokonano nieautoryzowanej modyfikacji lub wykorzystano akcesoria i dodatki niezatwierdzone przez DEWALT.
Naprawy produktów naprawianych przez serwis nieautoryzowany przez DEWALT.
Wymiany akcesoriów lub dodatków.
Naprawy produktów używanych do produkcji seryjnej, w systemie pracy zmianowej lub dostarczanych do wypożyczalni.
Więcej niż jednej niezwiązanej z gwarancją wymiany akumulatora lub ładowarki w okresie serwisowym.
RÓŻNICA MIĘDZY TOTAL SERVICE A ZWYKŁĄ GWARANCJĄ
Standardowa gwarancja jest ważna tylko przez 12 miesięcy i obejmuje wyłącznie uszkodzenia z powodu wad materiałowych lub produkcyjnych. Gwarancja TOTAL SERVICE DEWALT obejmuje również części zużyte i konserwację nie objęte zwykłą gwarancją. Ponadto dzięki specjalnemu znakowaniu NFC proces składania reklamacji jest bardzo szybki i prosty.
REJESTRACJA URZĄDZENIE
Kupując nowe narzędzie objęte programem, zarejestruj narzędzie lub elektronarzędzie kliknij tutaj aby dokonać rejestracji. Urządzenie zostanie oznakowane specjalnym tagiem NFC. Wkrótce potem otrzymasz e-mail z certyfikatem.
ZGŁOSZENIE DO SERWISU / NAPRAWY
Zgłoszenie do serwisu (Door to Door) przez specjalny formularz kliknij tutaj aby zgłosić sprzęt do serwisu. Kurier odbiera i dostarcza urządzenie pod wskazany adres, bez potrzeby wypełniania dokumentów.
WYMIANA PRODUKTU
Jeśli narzędzie / elektronarzędzie zostanie wymienione przez Autoryzowany Serwis DeWalt, pozostały okres gwarancji zostanie przeniesiony na nowy produkt.

