Reklamacje

Jak zareklamować towar?

1. Wypełnij formularz reklamacyjny. Polecamy skorzystać z formularza online – kliknij. Przyśpieszy i uprości to całą procedurę. Po wypełnieniu wszystkich pól oraz dołączeniu zdjęć zostanie nadany automatycznie numer zgłoszenia, którym należy się posługiwać podczas korespondencji.

2. Dołącz do paczki wypełniony formularz reklamacyjny (lub numer zgłoszenia wygenerowany online), a także dowód sprzedaży.

3. Zabezpiecz przesyłkę, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. 

4. Wyślij towar na adres:

Mensura Sp. z o.o.
ul. Warszawska 9a
32-086 Węgrzce

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Termin zwrotu urządzenia może zostać wydłużony do 30 dni, gdy przedmiot reklamacji wysyłany jest do serwisu producenta.

6. Po rozpatrzeniu reklamacji, otrzymasz informację na adres mailowy.

 

Uwaga! Większość zakupionych towarów obejmuje gwarancja producenta „door to door”. Dotyczy to marek: DeWalt, StanleyBlack&Decker, Bosch, Greenworks, Scheppach, Starmix, Wolfcraft. Zachęcamy do zapoznania się z jej warunkami i bezpośredni kontakt z producentem w celu szybszego załatwienia sprawy. Kliknij w nazwę producenta, aby dowiedzieć się więcej.

 

W razie pytań dotyczących reklamacji towaru prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi pod numerem telefonu: 692 316 357 lub mailowo: reklamacje@mensura.pl 

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Kontakt 12 419 29 78
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl